Základní škola

Probrané učivo

28.11. - 2.12.

DÚ:

Čj: 1.2. zkoušení čtení z čítanky str. 46: Myšáček a tužka.

PRV: DOBROVOLNÝ - pracovní list k páteční desetiminutovce.

21.11. - 25.11.

ČJ:

  • Opakování slov protikladných, souznačných, mnohoznačných, podřazených a nadřazených.
  • Dělení slov na konci řádku.
  • Samohlásky krátké a dlouhé.

PS: str. 30-33

Pís. str. 28-32

M:

  • Slovní úlohy, sčítání a odčítání v oboru 0-20.
  • Určování času - nově také digitální zápis.
  • Geometrie - dva body a přímá čára.
  • Zvířátka dědy Lesoně, autobus.

M 5 str. 1-4

Prv: 

  • Pozdim - opakování.
  • Zima - znaky podzimu, příprava živočichů na zimu.

Uč str. 32-33

PS str. 31-32

Aj:

  • Příběh 1 a písnička 1 Unit 3.Slovní zásoba-místnosti v bytě PS str. 11. a 12.

DÚ:

M: Pracovní list - opakování k písemné práci.

Aj: Sledovat příběh a písničku, opakovat slovíčka ze str. 11.

14.11. - 18.11.

Čj:
  • Čtení s porozuměním.
  • Slova protikladná.
  • Slova souznačná.
  • Slova mnohoznačná.
  • Slova nadřazená a podřazená.
  • Slova lichotivá a hanlivá.

Uč. str. 37-42

PS. str. 25-30

Písanka: str. 25-27

M:

  • Sčítání a odčítání v oboru 0-20.
  • Sčítání s přechodem přes desítku.
  • Slovní úlohy.
  • Krychlové stavby, autobus.
  • Jednotka času.
  • Určování hodin.

Uč. str. 55-61

Prv:

  • Ovoce a zelenina.
  • Zvířata v lese - opakování.
  • Ryby a ptáci - opakování.

Uč. str. 22-23

PS. str. 18-19

Aj:

  • Příběh Unit 3.Nová slovní zásoba-místnosti v bytě PS str. 11.

DÚ:

Čj: Dobrovolný - pracovní sešit str. 29 cv. 3.

Aj: Sledovat příběh, naučit se slovíčka ze str. 11.

7.11. - 11.11.

Čj:
  • Abeceda a druhy vět - opakování.
  • Čtení s porozuměním.
  • Slova protikladná.
  • Slova souznačná.

Uč. str. 37

PS. str. 25

Písanka: str. 22-25

M:

  • Sčítání a odčítání v oboru 0-20.
  • Sčítání s přechodem přes desítku: 6+, 5+, 14-, 15-.
  • Slovní úlohy.
  • Geometrie - bod - bod na čáře.
  • Jednotka teploty.

Uč. str. 48-55

Prv:

  • Podzim - znaky podzimu, podzimní měsíce, stromy: listaté, jehličnaté, rozdíl mezi keřem a stromem, houby.
  • Význam lesa.
  • Zvířata v lese.
  • Ryby a ptáci.

Uč. str. 18-19

PS. str. 20

AJ:

  • Písnička a příběh Unit 2. Konverzační téma: I like/I'm wearing (the red T-shirt with blue stripes).

DÚ:

M: str. 50 cv. 1, 2, 3, 4

M: DOBROVOLNÝ ÚKOL - pracovní list do 18.11.

AJ: Poslouchat příběh a písničku, procvičovat se slovíčka Unit 2 (str. 79 v PS). Umět popsat barvu a vzor na tričku. Dokončit vybarvování ze str. 10.

31.10. - 4.11.

Čj:
  • Abeceda a druhy vět - opakování.
  • Slovo ve větě - rozdělování na jednotlivá slova, skládání slov do vět.
  • Čtení s porozuměním.
  • Slova protikladná.

Uč. str. 33-37

PS. str. 21-24

Písanka: str. 16-21

M:

  • Sčítání a odčítání v oboru 0-20.
  • Sčítání s přechodem přes desítku: 9+, 11-, 8+, 12-, 7+, 13-.
  • Slovní úlohy.
  • Geometrie - bod - bod na čáře.
  • Jednotka objemu - l, hl.

Uč. str. 40-47

Prv:

  • Podzim - znaky podzimu, podzimní měsíce, stromy: listaté, jehličnaté, rozdíl mezi keřem a stromem, houby.
  • Význam lesa.
  • Zvířata v lese.

Uč. str. 13-15

PS. str. 28-30

4.11. PROJEKTOVÁ VÝUKA SVATÝ HUBERT.

DÚ:

M: str. 45 cv. 1, 2, 3 - na PONDĚLÍ 7.11.

PRV: str. 29 cv. 1 na PONDĚLÍ 7.11.

PÍSANKA: str. 18 na 1.11.

24.10. - 28.10.

Projektová výuka k 28. říjnu.

17.10. - 21.10.

Čj:
  • Abeceda a druhy vět - opakování.
  • Doplňování znaménka na konci věty.
  • Rozeznávání druhů vět v textu.
  • Čtení s porozuměním.
  • Slohová cvičení - omluva.

Uč. str. 30-32

PS. str. 19-30

Písanka: str. 11-16

M:

  • Sčítání a odčítání v oboru 0-20.
  • Sčítání s přechodem přes desítku: 9+, 11-, 8+, 12-, 7+, 13-
  • Slovní úlohy.
  • Prostředí: autobus.
  • Geometrie - bod.
  • Geometrická tělesa.
  • Orientace v tabulce.

Uč. str. 33-40

Prv:

  • Podzim - znaky podzimu, podzimní měsíce, stromy: listaté, jehličnaté, rozdíl mezi keřem a stromem, houby.

Uč. str. 10-12

PS. str. 25-27

AJ:

Opakování: What are you doing now? I am reading/writing/counting/speaking/listening. Opakování barev.

Písnička a příběh Unit 2.

 

DÚ:

ČÍT: na 18.10. str. 21 zkoušíme čtení říkanek na známky

M: 21.10. písemná práce

AJ: poslouchat příběh a písničku, naučit se slovíčka Unit 2 (str. 79 v PS). V linkovaném sešitě vypracovat pracovní list s barvami

10.10. - 14.10.

Čj:
  • Abeceda - opakování složitějšího řazení slov.
  • Pořádek slov ve větě - sestavování vět z daných slov.
  • Druhy vět - oznamovací, tázací, rozkazovací, přací.
  • Čtení s porozuměním.

Uč. str. 22-29

PS. str. 15-18

Písanka: písmena t, r, ř, n, m

M:

  • Sčítání a odčítání v oboru 0-20.
  • Sčítání s přechodem přes desítku: 9+, 11-, 8+, 12-
  • Slovní úlohy.
  • Prostředí: autobus, součtové trojúhelníky, zvířátka dědy Lesoně
  • Jednotky délky (cm, m)
  • Geometrická tělesa
  • Orientace v tabulce

Uč. str. 26-32

Prv:

  • Podzim - znaky podzimu, podzimní měsíce, stromy: listaté, jehličnaté

Uč. str. 8-9

PS. str. 16-17, 21-24

Aj:

  • Písnička a příběh Unit 1.

  • Konverzační téma: What are you doing now? I am reading/writing/counting/speaking/listening.

DÚ:

Čj: pracovní list - abeceda

M: str. 30 cv. 2, 3, 4

ČÍT: na 18.10. str. 21 zkoušíme čtení říkanek na známky

AJ: poslouchat příběh a písničku, naučit se slovíčka Unit 1 (str. 79 v PS). V linkovaném sešitě vypracovat pracovní list s čísly.

3.10. - 7.10.

Čj:
  • Abeceda - opakování složitějšího řazení slov.
  • Mluvení ve větách - pořádek vět v krátkém příběhu, vypravování.
  • Pořádek slov ve větě - sestavování vět dle daných slov.
  • Převyprávění příběhu.
  • Čtení s porozuměním.

Uč. str. 17-21

PS. str. 12-14

Písanka: písmena h, k,f, i, u

M:

  • Sčítání a odčítání v oboru 0-20.
  • Sčítání s přechodem přes desítku: 9+, 11-.
  • Slovní úlohy.
  • Prostředí: autobus, součtové trojúhelníky.
  • Určování hodin.
  • Jednotky délky (cm, m)
  • Počítání s penězi.
  • Přímá, lomená, křivá čára.

Uč. str. 19-25

Prv:

  • Škola, Cesta do školy. Dopravní prostředky a značky. - Opakování.

Uč. str. 6-7

PS. str. 12-15

DÚ:

Pracovní činnosti - na pátek přinést nějaké přírodniny, nejlépe kaštany - stačí trocha.

Český jazyk - naučit se básničku nazpaměť  - učebnice str. 19 cv. 2 (Princeznička na bále...) na 10.10..

Čítanka - str. 25 - Červená bunda - již od začátku týdne - postupně přečíst, text zkoušet nebudu, jen potřebuji, aby děti opravdu četly, je třeba trénovat.

26.9. - 30.9.

Čj:
  • Abeceda - jak jdou písmena za sebou.
  • Řazení slov dle abecedy.
  • Doplnění řady chybějících písmen v abecedě.
  • Řazení slov stejné první hlásky - složitější řazení.
  • Prosba, poděkování.

Uč. str. 14-17

PS. str. 10-11

Písanka: písmena l, e, b

M:

  • Sčítání a odčítání v oboru 0-20.
  • Sčítání s přechodem přes desítku: 9+, 11-.
  • Slovní úlohy.
  • Prostředí: autobus, krychlové stavby.
  • Určování hodin.
  • Geometrická tělesa.

Uč. str. 13-18

Prv:

  • Cesta do školy. Dopravní prostředky a značky.

Uč. str. 6-7

PS. str. 10-11

 

19.9. - 23.9.

Čj:
  • Rozlišování první hlásky ve slově.
  • Abeceda – jak jdou písmena za sebou.
  • Doplnění řady chybějících písmenek v abecedě.
  • Řazení slov dle abecedy

Uč. str. 11-14

PS. str. 8-9

Čítanka  -  27.9. - zkoušení čtení příběhu o Drakovi.(str. 22)

M:

  • Sčítání a odčítání v oboru 0-20.
  • Slovní úlohy.
  • Prostředí: součtové trojúhelníky, krychlové stavby.
  • Určování hodin.
  • Geometrické útvary a tělesa.

Uč. str. 7-12

Prv:

  • Cesta do školy. Dopravní značky.

Uč. str. 6-7

PS. str. 10-13

12.9.- 16.9.

Čj:

  • Vlastní jména – hledání jmen v textu, tvoření vět se jmény
  • Časová posloupnost děje pohádky – jak jdou věty za sebou
  • O větách – jak věty začínají a čím končí
  • Oslovení, pozdrav
  • písmena F, S, L

Uč. str. 7-10

PS. str. 4-7

M:

  • Sčítání a odčítání v oboru 0-20
  • Slovní úlohy
  • Prostředí autobus, děda Lesoň
  • Určování hodin

Uč. str. 5-7

Prv:

  • Naše škola, Co děláme ve škole - místnosti ve škole, zaměstnanci školy, kdo co dělá, které měsíce chodíme do školy? Rozvrh hodin.

Uč. str. 4-5

PS. str. 6-9

 

5.9. - 9.9.

Čj:

  • opakování z 1. třídy
  • rozlišování písmenek (tiskací, psací)
  • slabiky, slova věty - počet slov ve větě, počet písmen ve slovech, hledání slov ve větách dle počtu slabik
  • tvoření slov ze slabik
  • psaní písmen G, T - stará písanka

Uč. str. 4-6

Ps. str. 1-3

M:

  • opakování sčítání a odčítání v oboru 0-10
  • znázornění čísel na číselné ose
  • doplnění číselné řady
  • porovnávání čísel pomocí symbolů

Uč. str. 1-5

Prv:

  • Naše škola, Co děláme ve škole - místnosti ve škole, zaměstnanci školy, kdo co dělá, které měsíce chodíme do školy?

Uč. str. 4-5