Probrané učivo
19.6 - 23.6.
DÚ: nosit celý týden svou knihu
23.6. - igelitku na výkresy
19.6. - kontrola a odevzdávání učebnic
20.6. - program s hasiči
12.6. - 16.6.
do 15.6. zaplatit pracovní sešity
Čj:nosit celý týden svou knihu
M:opakovat na písemnou práci 15.6.
AJ:
- 9. lekce - Oblečení, počasí. Opakování lekce. Konverzace: What's the weather like? It's ... . I'm wearing... . Take off..., Put on...
- PS do str. 67 a 71.
5.6. - 9.6.
Čj:
- Opakování: slovní druhy (podstatná jména, slovesa, předložky, spojky, přídavná jména, číslovky, citoslovce), slova se skupinami bě, pě, vě, mě...,
- Vyhledávání slovních druhů ve větách.
- Adresa, psaní dopisu.
- Věta jednoduchá a souvětí.
Pís.: str. 39-40
M:
- Dělení a násobení čísly 0, 1, 2, 3, 4, 5, 10, 6, 7, 8.
- Sudá a líchá čísla.
- Zaokrouhlování na desítky.
- Geometrie - shodnost úseček, měření úseček, cm, mm, dm.
Uč. str. 52-55, 64
PRV:
- Léto - letní měsíce, letní slunovrat, začátek léta, char. znaky léta, zvířata a rostliny v létě.
PS. str. 63-65
AJ:
- 9. lekce - Oblečení, počasí. Písničky 1 a 2. Konverzace: What's the weather like? It's ... . I'm wearing... . Take off..., Put on...
- PS do str. 66 .
DÚ:
AJ: Poslouchat písničky 1 a 2 lekce 9. Zkoušet vyslovovat slovíčka, zkoušet zpívat písničky.
do 15.6. zaplatit pracovní sešity
7.6. - program s dravci
12.6. pololetní písemná práce z ČJ
15.6. pololetní písemná práce z M
28.5. - 2.6.
1.6. - dopolední program ke dni dětí
5.6. test z PRV (lidské tělo, zdraví, nemoc, úraz)
12.6. pololetní písemná práce z ČJ
15.6. pololetní písemná práce z M
Čj:
- Opakování: slovní druhy (podstatná jména, slovesa, předložky, spojky, přídavná jména, číslovky, citoslovce), slova se skupinami bě, pě, vě, mě...,
- Vyhledávání slovních druhů ve větách.
- Adresa, psaní dopisu.
- Věta jednoduchá a souvětí.
PS: str. 48-49
Pís.: str. 38
M:
- Dělení a násobení čísly 0, 1, 2, 3, 4, 5, 10, 6, 7.
- Sudá a líchá čísla.
- Zaokrouhlování na desítky.
PRV:
- Lidské tělo, smysly, zdraví, nemoc, úraz.
- Opakování na písemnou práci.
AJ:
- 9. lekce - Oblečení, počasí. Příběh 2. Konverzace: What's the weather like? It's ... . I'm wearing... .
- PS do str. 62 .
DÚ:
AJ: Sledovat příběh 1 a 2 lekce 9. Zkoušet vyslovovat slovíčka.
22.5. - 26.5.
Čj:
- Slovní druhy (podstatná jména, slovesa, předložky, spojky, přídavná jména, číslovky, citoslovce).
- Vyhledávání slovních druhů ve větách.
- Adresa, psaní dopisu.
- Věta jednoduchá a souvětí.
PS: str. 47
Pís.: str. 37
M:
- Dělení a násobení čísly 0, 1, 2, 3, 4, 5, 10, 6.
- Sudá a líchá čísla.
- Zaokrouhlování na desítky.
PRV:
- Lidské tělo, smysly, zdraví, nemoc, úraz.
PS: str. 61-62
AJ:
- 9. lekce - Oblečení, počasí. Příběh 1. Konverzace: What's the weather like? It's ... .
- PS do str. 60 .
DÚ:
AJ: Sledovat příběh 1 lekce 9. Zkoušet vyslovovat slovíčka.
Čj: donést vlastní knihu na pátek
M: dodělat pracovní list na sudá a lichá čísla, kdo nestihl v hodině
22.5. - focení tříd.
15.5. - 19.5.
Čj:
- Slovní druhy (podstatná jména, slovesa, předložky, spojky, přídavná jména, číslovky, citoslovce).
- Vyhledávání slovních druhů ve větách.
- Adresa, psaní dopisu.
- Věta jednoduchá a souvětí.
PS: str. 44-46
Pís.: str. 36
M:
- Dělení a násobení čísly 0, 1, 2, 3, 4, 5, 10, 6.
- Slovní úlohy na násobení, dělení.
- Vyznačí na číslelné ose násobky daných čísel.
- Geometrie - přímka a úsečka.
- Zaokrouhlování na desítky.
PS: str. 46
PRV:
- Lidské tělo, smysly.
PS: str. 60
AJ:
- 8. lekce - Povolání. Písničky 1 a 2. Konverzace: What do you want to be? I want to be... .
- PS do str. 58.
DÚ:
AJ: Sledovat příběhy a písničky lekce 8. Zkoušet vyslovovat slovíčka.
ČJ: str.44 cv 2 na 18.5.
M: na středu modrý sešit a pravítko
ČJ: na pátek donést vlastní knihu
M: trénovat násobilku 1-5 (násobení i dělení)
9.5. - 12.5.
Čj:
- Slovní druhy (podstatná jména, slovesa, předložky, spojky, přídavná jména).
- Vyhledávání slovních druhů ve větách.
- Seznámení se s číslovkami, citoslovci.
PS: str. 36
Pís.: str. 35
M:
- Dělení a násobení čísly 0, 1, 2, 3, 4, 5, 10, 6.
- Slovní úlohy na násobení, dělení.
- Vyznačí na číslelné ose násobky daných čísel.
- Geometrie - přímka a úsečka.
PS: str. 42-45
PRV:
- Jaro, opylení ovocných stromů, stavba květin, ptáci na jaře.
- Písemná práce.
AJ:
- 8. lekce - Povolání. Příběh2..
- Slovní zásoba a PS str. 53.
DÚ:
AJ: Sledovat příběh 1 a 2, zkoušet vyslovovat slovíčka. Snažit se jich co nejvíce zapamatovat.
M: pracovní list - násobilkové čtverce - kdo nestihl v hodině
Čj: na pátek donést svou knihu
M - opakovat násobení a dělení 2, 3, 4, 5, 10
2.5. - 5.5.
Čj:
- Slovní druhy (podstatná jména, slovesa, předložky, spojky, přídavná jména).
- Vyhledávání slovních druhů ve větách.
PS: str. 37, 38
Pís.: str. 33, 34
M:
- Dělení a násobení čísly 0, 1, 2, 3, 4, 5, 10.
- Slovní úlohy na násobení, dělení.
- Vyznačí na číslelné ose násobky daných čísel.
PS: str. 36-41
PRV:
- Jaro, opylení ovocných stromů, stavba květin, ptáci na jaře.
- Opakování na písemnou práci. (10.5).
AJ:
- 8. lekce - Povolání. Příběh1..
- Slovní zásoba a PS str. 49, 51, 52.
DÚ:
AJ: Sledovat příběh 1, zkoušet vyslovovat slovíčka. Snažit se jich co nejvíce zapamatovat.
DÚ:
M: Dodělat str. 37, kdo nestihl.
24.4.- 28.4.
Čj:
- Slovní druhy (podstatná jména, slovesa, předložky, spojky).
- Vyhledávání slovních druhů ve větách.
Pís.: str. 31, 32
M:
- Dělení a násobení čísly 0, 1, 2, 3, 4, 5.
- Slovní úlohy na násobení, dělení.
- Vyznačí na číslelné ose násobky daných čísel.
PS: str. 30-35
PRV:
- Jaro, opylení ovocných stromů, stavba květin, ptáci na jaře.
- Hospodářská zvířata.
AJ:
- 7. lekce - písničky 1 a 2.
- Slovní zásoba a PS str. 47, 48.
DÚ:
AJ: Sledovat příběhy a písničky, zkoušet vyslovovat slovíčka. Snažit se jich co nejvíce zapamatovat.
M: Zkoušení z násobků čísla 2.
PRV: Písemné opakování 24.4. na hospodářská zvířata(názvy členů zvířecí rodiny, kde žijí, co jedí).
17.4.- 21.4.
Čj:
- Vlastní jména - opakování.
- Opakování: podstatná jména, slovesa.
- Slovní druhy předložky a spojky.
- Popis osoby a zvířete podle osnovy.
PS: str. 34-35
Pís.: str. 29, 30
M:
- Dělení a násobení čísly 0, 1, 2, 3, 4.
- Slovní úlohy na násobení, dělení.
- Vyznačí na číslelné ose násobky daných čísel.
- Sčítání a odčítání do 100.
- Sčítání se závorkou.
PS: str. 24-29
PRV:
- Opakování: jaro, opylení ovocných stromů, stavba květin, ptáci na jaře.
- Hospodářská zvířata.
PS: str. 56,59
AJ:
- 7. lekce - příběh 1 a 2.
- Slovní zásoba a PS str. 45.
DÚ: Sledovat příběhy, zkoušet vyslovovat nová slovíčka. Snažit se jich co nejvíce zapamatovat.
DÚ:
PRV: do pondělí 24.4. dodělat stranu 59 v pracovním sešitě
Čj: přepsat 6 vět do žlutého sešitu z pracovního listu (označeno cvičení 1) do 20.4.
M: trénovat násobky čísel 2, 3, 4
Čj: pracovní list na podstatná jména do středy 19.4.
11.4.-14.4.
Čj:
- Vlastní jména - opakování.
- Slovní druhy (podstatná jména, slovesa).
- Písemné opakování bě, pě, vě.
PS: str. 31-33
Pís.: str. 27, 28
M:
- Dělení a násobení čísly 0, 1, 2, 3.
- Slovní úlohy na násobení, dělení.
- Vyznačí na číslelné ose násobky daných čísel.
- Geometroe - měření úsečky o dané délce (mm, cm, dm).
PS: str. 19-23
PRV:
- Jaro, opylení ovocných stromů, stavba květin, ptáci na jaře.
PS: str. 54,55
AJ:
- Dokkončení 6. lekce
- 7. lekce - příběh 1.
- Slovní zásoba a PS str. 43.
DÚ:
Čj: Na pátek si donést svou knihu.
M: pracovní list - kdo nestihl (úterý 11.4.)
3.4. - 5.4.
Pondělí: Rožnov pod Radhoštěm - 60,-, alespoň 3 vyfouknutá vajíčka.
Úterý: Zkrácené vyučování do 11:25.
Středa: Dle rozvrhu hodin.
27.3. - 31.3.
ČJ:
- Opakování slov se skupinami dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě.
- Slohová cvičení - vypravování.
- Vlastní jména.
PS: str. 39-43
Pís. str. 22-23
M:
- Obor čísel 0-100.
- Slovní úlohy.
- Násobení číslem 2 a 3, slovní úlohy (dvakrát větší...).
- Dělení číslem 2 a 3.
M 6 str. 10-15
Prv:
- Jaro - znaky jara, jarní květiny.
PS: str. 52
DÚ:
Čj: Na pátek si donést svou knihu.
M: pracovní list str. 5
3.4. - 5.4.
Čj:
- Vlastní jména(místní) vypravování.
PS: str. 39
M:
- Dělení a násobení čísly 1, 2, 3.
- Slovní úlohy na násobení, dělení.
- Vyznačí na číslelné ose násobky daných čísel.
PS: str. 17-18
PRV:
- Jaro, opylení ovocných stromů, stavba květin.
PS: str. 53
DÚ:
Kdo nestihl pracovní list - po prázdninách.
Pondělí: Rožnov pod Radhoštěm - 60,-, alespoň 3 vyfouknutá vajíčka.
Úterý: Zkrácené vyučování do 11:25.
Středa: Dle rozvrhu hodin.
27.3. - 31.3.
ČJ:
- Opakování slov se skupinami dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě.
- Slohová cvičení - vypravování.
- Vlastní jména.
PS: str. 39-43
Pís. str. 22-23
M:
- Obor čísel 0-100.
- Slovní úlohy.
- Násobení číslem 2 a 3, slovní úlohy (dvakrát větší...).
- Dělení číslem 2 a 3.
M 6 str. 10-15
Prv:
- Jaro - znaky jara, jarní květiny.
PS: str. 52
AJ:
- Slovní zásoba 6. lekce - dny v týdnu
- Písnička 1.
- Pracovní sešit str. 38-39.
DÚ: Naučit se dny v týdnu, sledovat příběhy a písničku.
60,- Rožnov pod Radhoštěm, alespoň 3 vyfoukaná vajíčka.
ČJ: Donést si na pátek knihu.
20.3. - 24.3.
ČJ:
- Psaní slov se skupinami dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě.
- Slohová cvičení - vypravování.
PS: str. 27-30
Pís. str. 21-22
M:
- Obor čísel 0-100.
- Slovní úlohy.
- Násobení číslem 2 a slovní úlohy (dvakrát větší...).
- Dělení číslem 2.
M 6 str. 5-10
Prv:
- Jaro - znaky jara, jarní květiny.
PS: str. 50, 51
AJ:
- Slovní zásoba 6. lekce - breakfast, snack, lunch, dinner, supper.
- Příběh 1 a 2.
- Pracovní sešit str. 35-37
DÚ:
Aj: Na čvrtek 23.3. donést angličtinu (místo HV). Připomínám, že budu zkoušet slovíčka 5. lekce - přehled je v PS na str. 79.
Na úterý 28.3. umět prvních 5 nových slovíček ze str. 35. Sledovat příběhy 1 a 2.
M: Dodělat příklady na násobení/dělení v pracovním listě.
13.3. - 17.3.
ČJ:
- Písemné opakování psaní souhlásek na konci a uprostřed slov. (b-p, d-t, ď-ť, h-ch, z-s, ž-š, v-f)
- Psaní slov se skupinami dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě.
- Slohová cvičení - vzkaz, SMS.
PS: str. 24-27
Pís. str. 19-20
M:
- Obor čísel 0-100.
- Slovní úlohy.
- Digitální a ručičkový čas.
- Násobení číslem 2 a slovní úlohy (dvakrát větší...).
M 6 str. 1-5
Prv:
- Česká republika - státní symboly, hlavní město, naši sousedé...
- Praha - památky, sídlo vlády a prezidenta...
- 18.3. - písemné opakování
PS: str. 43
AJ:
- Procvičování a užívání slovní zásoby lekce 5, písnička 2.
- Pracovní sešit str. 33 a 34.
Příští hodinu t.j. 21.3. zkoušení ze slovní zásoby 5. lekce.
DÚ:
Čj: Pracovní list dodělat. na 17.3.
Čj: Pracovní list - kdo nestihl v hodině, 16.3. písemné opakování - souhlásky uprostřed a na konci slov.
M: Příklady v zeleném sešitě - kdo nestihl.
Čj: Pracovní list - kdo nestihl.
6.3. - 10.3.
ČJ:
- Popis zvířete.
- Psaní souhlásek na konci a uprostřed slov. (b-p, d-t, ď-ť, h-ch, z-s, ž-š, v-f)
- Psaní slov se skupinami dě, tě, ně.
PS: str. 21-23
Pís. str. 17-18
M:
- Obor čísel 0-100. Stovková tabulka a orientace v ní.
- Slovní úlohy.
- Digitální a ručičkový čas.
- Geometrie - měření délky úsečky.
M 5 str. 60-64
Prv:
- Česká republika - státní symboly, hlavní město, naši sousedé...
- Město a vesnice.
PS: str. 42
AJ:
- Procvičování a užívání slovní zásoby lekce 5, písnička 1.
- Pracovní sešit str. 31 a 32.
DÚ:
AJ: Sledovat příběhy 1 a 2 a písničku 1.
M: Obalit si na pondělí nový pracovní sešit do matematiky.
M: Pracovní list + vzít si modrý sešit na geometrii, pravítko a tužku.
ČJ: Do žlutého sešitu napsat popis zvířete (vlastního výberu) dle osnovy.
8.3. - Třídní kolo hudební soutěže.
9.3. - Akce SMOKEMAN, odjezd od školy v 8:00 na VŠB - Ostrava, návrat během 5. vyučovací hodiny. Svačina bez krabiček - do ruky.
27.2. - 3.3.
ČJ:
- Popis osoby (pohádkové bytosti).
- Psaní souhlásek na konci a uprostřed slov. (b-p, d-t, ď-ť, h-ch, z-s, ž-š, v-f)
PS: str. 16-20
Pís. str. 15-16
M:
- Obor čísel 0-100. Stovková tabulka a orientace v ní.
- Slovní úlohy.
- Počítání se závorkou.
M 5 str. 52-59
Prv:
- Opakování: Náš svět – měsíce, kalendář, části dne, dny v týdnu
- Minulost, současnost, budoucnost.
- Hodiny.
- Povolání.
- Můj domov.
PS str. 41, 48
DÚ:
Čj: Do 3.3. napsat popis pohádkové postavy do žlutého sešitu (podle nalepeného obrázku), délka popisu 6 vět.
HV: Do 8.3. se naučit dvě lidové písně vlastního výběru (délka každé - 2. sloky).
M: pracovní list - kdo nestihl - na 1.3.
PRV: písemné opakování měsíce, roční období, dny v týdnu - kdo chyběl minulý týden
M: desetiminutovka na slovní úlohy (zápis, výpočet, odpověď, jednotky, pokud úloha obsahuje)
AJ:
- Procvičování a užívání slovní zásoby lekce 5 příběh 1 a 2.
- Přídavná jména faster, slower, bigger, slower, longer, shorter. Použití ve větách.
- Pracovní sešit str. 28-29
DÚ: Sledovat příběhy 1 a 2.
20.2. - 24.2.
ČJ:
- Opakování psaní y/ý po tvrdé souhlásce a psaní i/í po měkké souhlásce.
- Psaní souhlásek na konci a uprostřed slov. (b-p, d-t, ď-ť)
PS: str. 12-15
Pís. str. 13-15
M:
- Obor čísel 0-100. Stovková tabulka a orientace v ní.
- Slovní úlohy.
- Počítání se závorkou.
- Krychlové stavby a tvorba plánu stavby.
- Hodiny - ručičkový i digitální záznam.
M 5 str. 47-51
Prv:
- Náš svět – měsíce, kalendář, části dne, dny v týdnu
- Minulost, současnost, budoucnost.
- Hodiny.
PS str. 39-40
DÚ:
M: pracovní list str. 11 na 22.2.
M: obalit nový sešit do geometrie - stačí na příští týden
PRV: písemné opakování 20.2. - měsíce v roce (také pořadí), dny v týdnu, roční období
13.2. - 17.2.
ČJ:
- Opakování psaní y/ý po tvrdé souhlásce a psaní i/í po měkké souhlásce.
- Popis osoby.
- Slova příbuzná.
PS: str. 9-11
Pís. str. 11-12
M:
- Obor čísel 0-100. Stovková tabulka a orientace v ní.
- Slovní úlohy.
- Počítání se závorkou.
- Krychlové stavby a tvorba plánu stavby.
M 5 str. 42-46
Prv:
- Náš svět – měsíce, kalendář, části dne, dny v týdnu.
AJ:
- Procvičování a užívání slovní zásoby lekce 4 Písnička 1 a písnička 2.
- Přídavná jména faster, slower, bigger, slower. Použití ve větách.
- Pracovní sešit str. 21-24.
DÚ:
AJ: Dopsat slovíčka na str. 24 v PS. Zopakovat části těla z 1. ročníku. (head, arm, leg, hand, feet).
ČJ: na pátek 17.2. - donést svou knihu na čtení (bude opakovaně každý pátek)
Čj: 16.2. - písemná práce - doplňování i/í a y/ý
M: str. 43
6.2. - 10.2.
JARNÍ PRÁZDNINY
DÚ:
ČJ: pracovní list - po prázdninách
30.1. - 3.2.
ČJ:
- Dělení souhlásek - tvrdé, měkké, obojetné.
- Psaní y/ý po tvrdé souhlásce.
- Psaní i/í po měkké souhlásce.
PS: str. 5-8
Pís. str. 10
M:
- Obor čísel 0-100. Stovková tabulka a orientace v ní.
- Sčítání a odčítání pod sebou.
- Slovní úlohy.
- Orientace na číselné ose.
- Hodiny - určování času - digitální záznam.
M 5 str. 38-41
DÚ:
ČJ: pracovní list - po prázdninách
M: str. 39 cv. 2, 3 do 2.1.
23.1. - 27.1.
ČJ:
- Dělení souhlásek - tvrdé, měkké, obojetné.
- Psaní y/ý po tvrdé souhlásce.
- Psaní i/í po měkké souhlásce.
PS: str. 1-4
Pís. str. 8-9
M:
- Obor čísel 0-100. Stovková tabulka a orientace v ní.
- Sčítání a odčítání pod sebou.
- Slovní úlohy.
- Orientace na číselné ose.
- Hodiny - určování času.
- Úsečka, krychlové stavby a tvorba plánu stavby.
M 5 str. 33-37
Prv:
- Náš svět – měsíce, kalendář, části dne, dny v týdnu.
PS str. 36-38
AJ:
- Procvičování a užívání slovní zásoby lekce 4 Písnička 1 a písnička 2.
- Předložky: on, in, under, by.
- Práce s obrázky na str. 21. Popis, kde jsou věci na obrázku.
- Slovní zásoba navíc: tunnel-tunel, sandpit-pískoviště, slide-klouzačka, swing-houpačka, bridge-most,
DÚ:
Do 1.2. odevzdat objednávku a penízky na knihy, kdo má o nějaké zájem.
M: str. 35 - 27.1.
ČJ: pracovní list - kdo nestihl ve škole.
M: pracovní list - kdo nestihl ve škole.
Čj: Naučit se na 27.1. recitovat básničku, svého výběru, na třídní kolo recitační soutěže.
Aj: Procvičovat a umět slovíčka 4. lekce, sledovat příběhy a písničky 4. lekce. Umět říci, co je na obrázku, používat předložky - PS str. 21.
16.1. - 20.1.
ČJ:
- Opakování: dělení slov na slabiky, abeceda, slova protikladná, souznačná, nadřazená, podřazená, druhy vět.
- Opakování psaní u, ú, ů a dvojhlásek.
- Dělení souhlásek - tvrdé, měkké, obojetné.
- Psaní y/ý po tvrdé souhlásce.
PS: str. 47-49
Pís. str. 5-7
M:
- Obor čísel 0-100. Stovková tabulka a orientace v ní.
- Sčítání a odčítání pod sebou.
- Slovní úlohy.
- Orientace na číselné ose.
- Sčítání a odčítání se závorkou.
- Autobus, zvířátka dědy Lesoně, rozklad čísel, neposedové.
M 5 str. 29-32
Prv:
- Náš svět – měsíce, kalendář, části dne, dny v týdnu.
PS str. 36-38
AJ:
- Procvičování a užívání slovní zásoby lekce 4, příběh 2 a písnička 1.
- Přepis slovíček do sešitu k obrázkům.
DÚ:
Aj: Procvičovat a umět slovíčka 4. lekce, sledovat příběhy a písničku 1 4. lekce.
Čj: Naučit se na 27.1. recitovat básničku, svého výběru, na třídní kolo recitační soutěže.
Čj: Kdo nestihl - PS str. 49 na 20.1.
Čj: Opakovat na čtvrteční pololetní písemnou práci. (děti dostaly pr. list na opakování)
9.1. - 13.1.
ČJ:
- Opakování samohlásek.
- Opakování psaní u, ú, ů a dvojhlásek.
- Dělení souhlásek - tvrdé, měkké, obojetné.
- Psaní y/ý po tvrdé souhlásce.
- Sloh – čtení s porozuměním, popis zvířat.
PS: str. 42-46
Pís. str. 1-5
M:
- Obor čísel 0-100. Stovková tabulka a orientace v ní.
- Sčítání a odčítání pod sebou.
- Slovní úlohy.
- Orientace na číselné ose.
- Sčítání a odčítání se závorkou.
- Autobus
M 5 str. 25-29
Prv:
- Rodina - členové rodiny, role v rodině.
- Domácí zvířata.
PS str. 46 - 47
AJ:
- Opakování slovní zásoby 4 lekce k příběhu 1.
- Nová slovní zásoba lekce 4, příběh 2., PS str. 21.
DÚ: Naučit se slovíčka 4. lekce
ČJ: písanka str. 4 - přepsat básničku - do 13.1.
ČJ: Pracovní list - hy, chy, ky, ry, dy, ty, ny.
M: Pracovní list, kdo nestihl v hodině.
PRV: Opakování: Rodina a domácí zvířata - 13.1.
AJ: Naučit se slovíčka lekce 4, sledovat příběhy 1 a 2 lekce 4.
26.12. - 30. 12.
Prázdniny.
19.12. - 22. 12.
Opakování učiva z minulých týdnů.
Vánoční projekt, vánoční tradice, rozbalování dárečků, ochutnávání cukroví.
12.12. - 16.12.
ČJ:
- Opakování dělení slov na konci řádku.
- Opakování samohlásek.
- Opakování psaní u, ú, ů a dvojhlásek.
- Souhlásky, skabikotvorné r, l, m.
- Sloh – čtení s porozuměním.
PS: str. 35-39
Pís. str. 37-38
M:
- Obor čísel 0-100. Stovková tabulka a orientace v ní.
- Sčítání a odčítání pod sebou.
- Slovní úlohy.
- Orientace na číselné ose.
- Orientace v tabulce.
- Geometrie: přímka, osová souměrnost.
M 5 str. 16-21
Videa s vysvětlením cvičení pro nemocné:
Matýskova matematika, 5. díl (aktualizované vydání) – Matýskova matematika (matyskova-matematika.cz)
Prv:
- Rodina - členové rodiny, role v rodině.
PS str. 44 - 45
Aj:
- Unit 3.Upevňování slovní zásoby-místa v domě a mimo dům. Hledání odlišností a popis jednotlivých místností. Vánoční příběh.
PS str. 17, 18.
DÚ:
Čj: Čítanka str. 48 Čert a Mikuláš zpaměti - alespoň dvě sloky - žáci, kteří ještě neprezentovali. Na pondělí 19.12.
M: Dobrovolný úkol - pracovní list. Na pondělí 19.12.
5.12. - 9.12.
ČJ:
- Opakování slov protikladných, souznačných, mnohoznačných, podřazených a nadřazených.
- Opakování dělení slov na konci řádku.
- Opakování samohlásek - vyznačit ve větě.
- Opakování psaní u,ú,ů.
- Dvojhlásky.
PS: str. 35
Pís. str. 35-36
M:
- Opakování - Slovní úlohy, sčítání a odčítání v oboru 0-20.
- Obor čísel 0-100, orientace ve stovkové tabulce a číselné ose.
- Slovní úlohy.
- Opakování jednotek.
- Součtové trojúhelníky, stovková tabulka, zvířátka dědy Lesoně.
M 5 str. 12-15
Videa s vysvětlením cvičení pro nemocné:
Matýskova matematika, 5. díl (aktualizované vydání) – Matýskova matematika (matyskova-matematika.cz)
Prv:
- Zima - znaky podzimu, příprava živočichů na zimu, zimní sporty a radovánky, svátky.
PS str. 35
Aj:
- Příběh 2 a písnička 2 Unit 3.Slovní zásoba-místa v domě a mimo dům. Popis jednotlivých místností.
PS str. 15,16.
DÚ:
Čj: Čítanka str. 48 Čert a Mikuláš zpaměti - alespoň dvě sloky.
Aj: Pečlivě se naučit slovní zásobu. Sledovat opakovaně příběhy a písničky.
Hv: Naučit se text koledy: Pásli ovce Valaši.
28.11. - 2.12.
ČJ:
- Opakování slov protikladných, souznačných, mnohoznačných, podřazených a nadřazených.
- Opakování dělení slov na konci řádku.
- Opakování samohlásek - vyznačit ve větě.
- Psaní u,ú,ů.
PS: str. 33-35
Pís. str. 32-35
M:
- Opakování - Slovní úlohy, sčítání a odčítání v oboru 0-20.
- Určování času.
- Geometrie - druhy čar, vzájemná poloha bodů a čar.
- Opakování jednotek.
- Obor 0-100.
- Součtové trojúhelníky, stovková tabulka.
M 5 str. 4-11
Prv:
- Zima - znaky podzimu, příprava živočichů na zimu, zimní sporty a radovánky, svátky.
PS str. 33
Aj:
- Příběh 2 a písnička 1 Unit 3.Slovní zásoba-místa v domě a mimo dům
PS str. 13.
DÚ:
M: kdo nestihl - str. 11.
Čj: Čítanka str. 48 Čert a Mikuláš zpaměti na 8.12. - alespoň dvě sloky.
Čj: 1.2. zkoušení čtení z čítanky str. 46: Myšáček a tužka.
PRV: DOBROVOLNÝ - pracovní list k páteční desetiminutovce.
Aj: Sledovat příběhy a písničku, Naučit se slovíčka ze str. 13.
21.11. - 25.11.
ČJ:
- Opakování slov protikladných, souznačných, mnohoznačných, podřazených a nadřazených.
- Dělení slov na konci řádku.
- Samohlásky krátké a dlouhé.
PS: str. 30-33
Pís. str. 28-32
M:
- Slovní úlohy, sčítání a odčítání v oboru 0-20.
- Určování času - nově také digitální zápis.
- Geometrie - dva body a přímá čára.
- Zvířátka dědy Lesoně, autobus.
M 5 str. 1-4
Prv:
- Pozdim - opakování.
- Zima - znaky podzimu, příprava živočichů na zimu.
Uč str. 32-33
PS str. 31-32
Aj:
- Příběh 1 a písnička 1 Unit 3.Slovní zásoba-místnosti v bytě PS str. 11. a 12.
DÚ:
M: Pracovní list - opakování k písemné práci.
Aj: Sledovat příběh a písničku, opakovat slovíčka ze str. 11.
14.11. - 18.11.
- Čtení s porozuměním.
- Slova protikladná.
- Slova souznačná.
- Slova mnohoznačná.
- Slova nadřazená a podřazená.
- Slova lichotivá a hanlivá.
Uč. str. 37-42
PS. str. 25-30
Písanka: str. 25-27
M:
- Sčítání a odčítání v oboru 0-20.
- Sčítání s přechodem přes desítku.
- Slovní úlohy.
- Krychlové stavby, autobus.
- Jednotka času.
- Určování hodin.
Uč. str. 55-61
Prv:
- Ovoce a zelenina.
- Zvířata v lese - opakování.
- Ryby a ptáci - opakování.
Uč. str. 22-23
PS. str. 18-19
Aj:
- Příběh Unit 3.Nová slovní zásoba-místnosti v bytě PS str. 11.
DÚ:
Čj: Dobrovolný - pracovní sešit str. 29 cv. 3.
Aj: Sledovat příběh, naučit se slovíčka ze str. 11.
7.11. - 11.11.
- Abeceda a druhy vět - opakování.
- Čtení s porozuměním.
- Slova protikladná.
- Slova souznačná.
Uč. str. 37
PS. str. 25
Písanka: str. 22-25
M:
- Sčítání a odčítání v oboru 0-20.
- Sčítání s přechodem přes desítku: 6+, 5+, 14-, 15-.
- Slovní úlohy.
- Geometrie - bod - bod na čáře.
- Jednotka teploty.
Uč. str. 48-55
Prv:
- Podzim - znaky podzimu, podzimní měsíce, stromy: listaté, jehličnaté, rozdíl mezi keřem a stromem, houby.
- Význam lesa.
- Zvířata v lese.
- Ryby a ptáci.
Uč. str. 18-19
PS. str. 20
AJ:
- Písnička a příběh Unit 2. Konverzační téma: I like/I'm wearing (the red T-shirt with blue stripes).
DÚ:
M: str. 50 cv. 1, 2, 3, 4
M: DOBROVOLNÝ ÚKOL - pracovní list do 18.11.
AJ: Poslouchat příběh a písničku, procvičovat se slovíčka Unit 2 (str. 79 v PS). Umět popsat barvu a vzor na tričku. Dokončit vybarvování ze str. 10.
31.10. - 4.11.
- Abeceda a druhy vět - opakování.
- Slovo ve větě - rozdělování na jednotlivá slova, skládání slov do vět.
- Čtení s porozuměním.
- Slova protikladná.
Uč. str. 33-37
PS. str. 21-24
Písanka: str. 16-21
M:
- Sčítání a odčítání v oboru 0-20.
- Sčítání s přechodem přes desítku: 9+, 11-, 8+, 12-, 7+, 13-.
- Slovní úlohy.
- Geometrie - bod - bod na čáře.
- Jednotka objemu - l, hl.
Uč. str. 40-47
Prv:
- Podzim - znaky podzimu, podzimní měsíce, stromy: listaté, jehličnaté, rozdíl mezi keřem a stromem, houby.
- Význam lesa.
- Zvířata v lese.
Uč. str. 13-15
PS. str. 28-30
4.11. PROJEKTOVÁ VÝUKA SVATÝ HUBERT.
DÚ:
M: str. 45 cv. 1, 2, 3 - na PONDĚLÍ 7.11.
PRV: str. 29 cv. 1 na PONDĚLÍ 7.11.
PÍSANKA: str. 18 na 1.11.
24.10. - 28.10.
Projektová výuka k 28. říjnu.
17.10. - 21.10.
- Abeceda a druhy vět - opakování.
- Doplňování znaménka na konci věty.
- Rozeznávání druhů vět v textu.
- Čtení s porozuměním.
- Slohová cvičení - omluva.
Uč. str. 30-32
PS. str. 19-30
Písanka: str. 11-16
M:
- Sčítání a odčítání v oboru 0-20.
- Sčítání s přechodem přes desítku: 9+, 11-, 8+, 12-, 7+, 13-
- Slovní úlohy.
- Prostředí: autobus.
- Geometrie - bod.
- Geometrická tělesa.
- Orientace v tabulce.
Uč. str. 33-40
Prv:
- Podzim - znaky podzimu, podzimní měsíce, stromy: listaté, jehličnaté, rozdíl mezi keřem a stromem, houby.
Uč. str. 10-12
PS. str. 25-27
AJ:
Opakování: What are you doing now? I am reading/writing/counting/
Písnička a příběh Unit 2.
DÚ:
ČÍT: na 18.10. str. 21 zkoušíme čtení říkanek na známky
M: 21.10. písemná práce
AJ: poslouchat příběh a písničku, naučit se slovíčka Unit 2 (str. 79 v PS). V linkovaném sešitě vypracovat pracovní list s barvami
10.10. - 14.10.
- Abeceda - opakování složitějšího řazení slov.
- Pořádek slov ve větě - sestavování vět z daných slov.
- Druhy vět - oznamovací, tázací, rozkazovací, přací.
- Čtení s porozuměním.
Uč. str. 22-29
PS. str. 15-18
Písanka: písmena t, r, ř, n, m
M:
- Sčítání a odčítání v oboru 0-20.
- Sčítání s přechodem přes desítku: 9+, 11-, 8+, 12-
- Slovní úlohy.
- Prostředí: autobus, součtové trojúhelníky, zvířátka dědy Lesoně
- Jednotky délky (cm, m)
- Geometrická tělesa
- Orientace v tabulce
Uč. str. 26-32
Prv:
- Podzim - znaky podzimu, podzimní měsíce, stromy: listaté, jehličnaté
Uč. str. 8-9
PS. str. 16-17, 21-24
Aj:
-
Písnička a příběh Unit 1.
-
Konverzační téma: What are you doing now? I am reading/writing/counting/
speaking/listening.
DÚ:
Čj: pracovní list - abeceda
M: str. 30 cv. 2, 3, 4
ČÍT: na 18.10. str. 21 zkoušíme čtení říkanek na známky
AJ: poslouchat příběh a písničku, naučit se slovíčka Unit 1 (str. 79 v PS). V linkovaném sešitě vypracovat pracovní list s čísly.
3.10. - 7.10.
- Abeceda - opakování složitějšího řazení slov.
- Mluvení ve větách - pořádek vět v krátkém příběhu, vypravování.
- Pořádek slov ve větě - sestavování vět dle daných slov.
- Převyprávění příběhu.
- Čtení s porozuměním.
Uč. str. 17-21
PS. str. 12-14
Písanka: písmena h, k,f, i, u
M:
- Sčítání a odčítání v oboru 0-20.
- Sčítání s přechodem přes desítku: 9+, 11-.
- Slovní úlohy.
- Prostředí: autobus, součtové trojúhelníky.
- Určování hodin.
- Jednotky délky (cm, m)
- Počítání s penězi.
- Přímá, lomená, křivá čára.
Uč. str. 19-25
Prv:
- Škola, Cesta do školy. Dopravní prostředky a značky. - Opakování.
Uč. str. 6-7
PS. str. 12-15
DÚ:
Pracovní činnosti - na pátek přinést nějaké přírodniny, nejlépe kaštany - stačí trocha.
Český jazyk - naučit se básničku nazpaměť - učebnice str. 19 cv. 2 (Princeznička na bále...) na 10.10..
Čítanka - str. 25 - Červená bunda - již od začátku týdne - postupně přečíst, text zkoušet nebudu, jen potřebuji, aby děti opravdu četly, je třeba trénovat.
26.9. - 30.9.
- Abeceda - jak jdou písmena za sebou.
- Řazení slov dle abecedy.
- Doplnění řady chybějících písmen v abecedě.
- Řazení slov stejné první hlásky - složitější řazení.
- Prosba, poděkování.
Uč. str. 14-17
PS. str. 10-11
Písanka: písmena l, e, b
M:
- Sčítání a odčítání v oboru 0-20.
- Sčítání s přechodem přes desítku: 9+, 11-.
- Slovní úlohy.
- Prostředí: autobus, krychlové stavby.
- Určování hodin.
- Geometrická tělesa.
Uč. str. 13-18
Prv:
- Cesta do školy. Dopravní prostředky a značky.
Uč. str. 6-7
PS. str. 10-11
19.9. - 23.9.
- Rozlišování první hlásky ve slově.
- Abeceda – jak jdou písmena za sebou.
- Doplnění řady chybějících písmenek v abecedě.
- Řazení slov dle abecedy
Uč. str. 11-14
PS. str. 8-9
Čítanka - 27.9. - zkoušení čtení příběhu o Drakovi.(str. 22)
M:
- Sčítání a odčítání v oboru 0-20.
- Slovní úlohy.
- Prostředí: součtové trojúhelníky, krychlové stavby.
- Určování hodin.
- Geometrické útvary a tělesa.
Uč. str. 7-12
Prv:
- Cesta do školy. Dopravní značky.
Uč. str. 6-7
PS. str. 10-13
12.9.- 16.9.
Čj:
- Vlastní jména – hledání jmen v textu, tvoření vět se jmény
- Časová posloupnost děje pohádky – jak jdou věty za sebou
- O větách – jak věty začínají a čím končí
- Oslovení, pozdrav
- písmena F, S, L
Uč. str. 7-10
PS. str. 4-7
M:
- Sčítání a odčítání v oboru 0-20
- Slovní úlohy
- Prostředí autobus, děda Lesoň
- Určování hodin
Uč. str. 5-7
Prv:
- Naše škola, Co děláme ve škole - místnosti ve škole, zaměstnanci školy, kdo co dělá, které měsíce chodíme do školy? Rozvrh hodin.
Uč. str. 4-5
PS. str. 6-9
5.9. - 9.9.
Čj:
- opakování z 1. třídy
- rozlišování písmenek (tiskací, psací)
- slabiky, slova věty - počet slov ve větě, počet písmen ve slovech, hledání slov ve větách dle počtu slabik
- tvoření slov ze slabik
- psaní písmen G, T - stará písanka
Uč. str. 4-6
Ps. str. 1-3
M:
- opakování sčítání a odčítání v oboru 0-10
- znázornění čísel na číselné ose
- doplnění číselné řady
- porovnávání čísel pomocí symbolů
Uč. str. 1-5
Prv:
- Naše škola, Co děláme ve škole - místnosti ve škole, zaměstnanci školy, kdo co dělá, které měsíce chodíme do školy?
Uč. str. 4-5